Hadsel ASVO skifter navn, logo og visuell profil og blir til FURORIA!
Vi har i hele vår historie siden 1996 hatt stort fokus på vårt viktige samfunnsoppdrag, nemlig å gi mennesker et løft i livet gjennom et givende arbeid der den enkelte blir verdsatt og betyr noe for helheten. Dette består på veien videre, og vi tar med oss alt det gode fra tidligere tider når vi utformer en ny fremtid.
Når vi nå skal ta en mye mer synlig posisjon og bedre omdømmet gjennom enda mer arbeidsglede og begeistring i hverdagen, så syns vi navnet Furoria er et navn som begeistrer oss og inspirerer oss til å bli enda bedre. Å gjøre furore betyr å skape begeistring og/eller oppsikt, og sammen med vårt nye slagord «gir et løft i livet» viser vi til at å samhandle med oss og menneskene her alltid vil gi deg en bedre dag.
Samtidig så har rammebetingelsene for vår bransje endret seg mye de senere år, og vi har et ønske om å ta bedre kontroll på vår egen utvikling. Vi har mange unike produkter i vår nettbutikk og bruktbutikk som fortjener og trenger et mye større publikum enn hva som har vært tilfellet så langt, og det vi nå gjør gjennom økt synlighet og større fokus på produktsalg er noe som vil styrke bedriften vesentlig og gjøre oss mindre sårbare for økt konkurranse på andre områder av driften vår.
Å være endel av Furoria eller kunde av oss, skal rett og slett gi det lille ekstra kicket som får deg til å tenke at her er en arbeidsplass og mennesker som virkelig lever ut gleden i å ha et arbeid å gå til.
Hverdagen er kanskje ikke en evig lang fest direkte, men det er så mye bra og livgivende energi i det å ha betydning for andre mennesker som stoler på deg og er avhengig av akkurat ditt bidrag at man ikke kan unngå̊ å bli dratt inn i en verden av mestring, positivitet, inspirasjon og arbeidsglede!
– I en verden der det menneskelig møtet er viktigere enn noensinne, så har Furoria rigget selskapet og medarbeiderne våre for vekst og for å kunne ivareta samfunnsrollen vår enda bedre i tiden fremover!, sier daglig leder Knut Krey.
– Vi har gjennomført en strukturert og grundig merkevareprosess sammen med MAGNET AS fra Harstad, som er et merkevarebyrå som fokuserer sterkt på det menneskelige bidrag til en bedrifts merkevareskaping. Alle medarbeiderne i selskapet vårt har vært delaktige i dette arbeidet, og vi kjenner virkelig at hjertet banker hardt og godt for arbeidsplassen vår, sier daglig leder Knut Krey
Vårt nye formål, våre nye kjerneverdier og hvordan vi nå rent visuelt fremstår skal hjelpe oss til å bli enda bedre på det viktigste av alt; Å bidra til at mennesker i Hadsel og Bø kommune får gode dager gjennom arbeid og aktivitet. At vi samtidig foretar et løft som skal gi oss større nedslagsfelt og større omsetning for alle våre unike produkter er utelukkende positivt.
Vi ser fram til en ny start for Furoria, og innbyggerne i Vesterålen vil merke at vi kommer til å være betydelig mer synlig og frempå enn hva vi har vært så langt. Vi gleder oss stort til å fortelle alle de gode historiene våre. Dette arbeidet starter med å invitere eiere, leverandører og andre gjester til en offisiell markering fredag 1. september, samt alle i hele Vesterålen til Åpen Dag hos oss lørdag 2. september i våre lokaler.